طراحی دکوراسیون داخلی خانه ویلایی توسط تیم سانیا دکور

26 شهریور 98 مقالات
طراحی دکوراسیون داخلی خانه ویلایی توسط تیم سانیا دکور

تیم طراحی و اجرای دکوراسیون سانیا دکور یکی از پروژه های انجام شده خود را با شما به اشتراک می‌گذارد. طراحی این خانه ویلایی طبق خواسته کارفرما و با مشاوره و طراحی تیم متخصص سانیا دکور انجام شده است.

سبک دکوراسیون

سبک دکوراسیون انتخابی، تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک ایرانی است، که مدرنیته در آن بیشتر به چشم می‌خورد.

نورپردازی فضای داخلی ویلا

در این ویلای زیبا از حداکثر نور طبیعی استفاده شده است. اما در کنار آن، از نور مصنوعی نیز با دقت بسیاری کمک گرفته ایم. با کناف کاری های سقف، لامپ های هالوژنی و استفاده از لوستر های زیبا، نور کافی برای فضای داخلی ویلا در نظر گرفته شده است. کناف کاری های سقف، بسیار ساده و مدرن است. که باعث می‌شود فضای داخلی در عین سادگی، مجلل به نظر بیاید. استفاده اندک از هالوژن ها و کناف‌کاری ساده سقف، به این دلیل صورت گرفته، که از شلوغی و هرج و مرج در فضا جلوگیری شود. با این کار سعی کرده ایم  پیاده سازی سبک مدرن در بخش نورپردازی را رعایت کنیم.

طراحی کف پوش این خانه ویلایی منحصر به فرد

کفپوش این ویلا در قسمت اتاق نشیمن و اتاق پیانو که مشاهده می‌کنید، با سنگ مرمر فوق العاده ای پوشانده شده است. از این سنگ مرمر بر روی دیوار پشت تلویزیون نیز استفاده کرده ایم، که بافتی خیره کننده و البته بسیار گران قیمت و مجلل را به نمایش می‌گذارد.

طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن ویلا

پله های این ویلا به صورت وید (VOID) و از جنس چوب سخت ساخته شده اند. که این خود بافتی زیبا و طبیعی به فضا می‌دهد. تمام دکوراسیون اتاق نشیمن کاملا هماهنگ با هم است. و از طیف های رنگی سفید (به رنگ کفپوش و دیوارها)، قهوه ای تیره (به رنگ پله های چوبی)، و قهوه ای روشن انتخاب شده است.

 

از دکوری های گلامور (پر زرق و برق) مانند جاشمعی و گلدان نقره ای متناسب با رنگ نقره ای چوب مبلمان استفاده شده است. ما با این کار درخشندگی و زرق و برق مورد نیاز فضا را به شکلی حرفه ای در نظر گرفته ایم.

یک لوستر سفید و مدرن با گلدان های سِت آن، سبک مدرن را در تمام فضای نشیمن تداعی می‌کند.

 خانه ویلایی

شاخص های دکوراسیون و طراحی داخلی این ویلا

شاخص های دکوراسیون و طراحی داخلی این ویلا، استفاده از بافت سنگی و چوبی در کنار یک سبک مدرن و بسیار ساده، به سادگی رنگ سفید آن است.