طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان لوکس توسط تیم سانیادکور

27 شهریور 98 مقالات
طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان لوکس توسط تیم سانیادکور

تیم تخصصی سانیا دکور این بار نیز یکی از پروژه‌های خود را با شما به اشتراک می‌گذارد. این پروژه طراحی دکوراسیون داخلی یک آپارتمان لوکس است، که توسط مهندسان خلاق و حرفه ای سانیا دکور، به بهترین شکل طراحی و اجرا شده است. دکوراسیون داخلی این آپارتمان لوکس طبق سلیقه و خواست صاحب‌خانه و با مشاوره تخصصی و طراحی مهندسان سانیادکور انجام شده است.

سبک دکوراسیون: سبک دکوراسیون این آپارتمان سبک ترانزیشنال یا انتقالی است، که سبک متعادل‌تری از تلفیق دو سبک سنتی و مدرن است. و در کنار آن کمی زرق و برق نیز خودنمایی می‌کند.

نورپردازی فضای داخلی آپارتمان لوکس

قسمت اتاق نهارخوری دارای پنجره‌های قدی و دارای نور طبیعی مناسب است، اما قسمت اتاق پذیرایی و نشیمن فاقد پنجره و نور طبیعی است. اما در کنار آن برای هر دو قسمت اتاق نهارخوری و اتاق نشیمن از نور مصنوعی نیز استفاده کرده‌ایم. با کناف کاری های سقف، استفاده از لامپ های هالوژنی و لوستر های زیبا، نور کافی برای فضای داخلی آپارتمان در نظر گرفته شده است. کناف‌کاری های سقف، تابع شکل و الگوی سقف و در عین حال بسیار ساده و مدرن است. علاوه بر لامپ‌های هالوژنی از لامپ‌های LED به عنوان نور مخفی سقف استفاده شده است، که فضای داخلی را در عین سادگی، مجلل‌تر میکند. این نوع کناف‌کاری ساده سقف، باعث می‌شود که از ایجاد شلوغی و هرج و مرج در فضا جلوگیری شود.

لوستر انتخاب شده برای این آپارتمان، کاملا مطابق با هردو سبک سنتی و مدرن است، که بسیار جذاب و لوکس به چشم می‌آید. جنس استیل براق لوستر و طراحی ساده و سفید رنگ آن، نشانگر سبک مدرن لوستر است، و کریستال‌های آویزان لوستر و استفاده از کلاهک در آن، نشانه‌ی سبک سنتی آن است.

چراغ دیواری و آباژور سفید و ساده‌ی ‌این آپارتمان نیز نور مصنوعی بیشتری را به فضا می‌دهند، و همچنین بعنوان عناصری زیبا از دکوراسیون داخلی محسوب می‌شوند.

طراحی کف پوش این آپارتمان لوکس

کفپوش های این خانه طبق درخواست کارفرما و با طراحی کارشناسان حرفه ای سانیا دکور از جنس هاردوود (چوب سخت)، متناسب با دکوراسیون فضا انتخاب شده است.

می‌کند.

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان

  • کفپوش های هاردوود
  • استفاده از سنگ مرمر
  • استفاده از اجزای پرزرق و برق مانند مبلمان، لوستر، کنسول آینه ای و دو آینه بر روی آن همگی نشان از یک دکوراسیون باشکوه و خیره کننده را دارند.

بافت آینه ای (کنسول و آینه ها)، بافت چوبی (کفپوش و پنل های دیواری طرح چوب)، بافت سنگی (ستون و دیوار سنگی پشت کنسول) و بافت پارچه‌ای (مبلمان و فرش) همگی در تناسبی عمیق و ایده آل یک فضای دلنشین و رسمی را به وجود آورده اند.

تابلوهای نقاشی استفاده شده در دکوراسیون این آپارتمان بدلیل ذوق هنری صاحب‌خانه و به درخواست آن‌ها درنظر گرفته شده‌اند. این تابلوها متناسب با سبک مدرن فضا هستند، اما در عین حال فضا را بسیار لوکس و پرمعنا می‌کنند.

رنگ ارغوانی مبلمان، حس باشکوه و مجلل بودن را به فضای داخلی این آپارتمان می‌دهند.

شاخص های دکوراسیون و طراحی داخلی این آپارتمان لوکس

شاخص های دکوراسیون و طراحی داخلی این آپارتمان، استفاده از بافت سنگی و چوبی در کنار سبک مدرن و بسیار ساده، و سبکی سنتی و بسیار باشکوه است.